/Exercitii de gimnastica pentru acasa

Exercitii de gimnastica pentru acasa

Atunci cand nu aveti timp nici macar pentru o scurta plimbare, un scurt masaj, sau cateva minute de gimnastica, pentru a vä relaxa totusi musculatura umerilor, a cefei si a spatelui recomandam cateva exercitii de gimnastica pe care le puteti executa lard probleme Si intr-o scurta pauza la birou, sau in general la locul de munca. Aceste exercitii nu presupun nici sala de gimnastica, nici echipament sportiv adecvat, ele pot fi facute asa cum sunteti imbracati in momentul respectiv, singura regula de care trebuie neaparat sa tineti seama este aceea de a repeta fiecare exercitiu de mai multe on.

  1. Ridicati umerii si in dreptul urechilor dupd care ii coborati brusc, impingandu-i putemic in jos.
  2. Rotiti, pe rand, bratele inainte Si inapoi.
  3. Ridicati bratele orizontal, paha la inaltimea umerilor Si rotiti-le usor.
  4. Lasati bratele sä atame libere, relaxat pe langa corp, apoi executati miscari pendulare.
  5. Duceti bratele la ceafa, incercati sà intindeti cat mai tare coloana vertebrala, dupd care reveniti in pozitia avuta initial.
  6. Ridicati pe rand umerii, intr-o miscare de sus-jos.
  7. Rotiti usor bratele in jurul corpului.
  8. Aplecati torsul in fata si lasati bratele sä oscileze relaxat pe langa corp.
  9. Aplecati urechea dreapta spre umarul drept, apoi ridicati capul si executati o miscare brusca spre stanga.
  10. Intoarceti capul cat mai mult peste umarul drept, priviti spre calcaiul drept, dupd care reluati exercitiu privind peste umarul stang, spre calcaiul stang.
  11. Aplecati barbia cat mai tare spre piept, apoi incepeti o miscare de rotire a capului spre stanga, odata ajunsi la umarul stang ridicati barbia, continuati miscarea lasand capul mult spre spate, apoi intorceti-1 spre umarul stang si reveniti cu barbia in piept. Acelasi lucru 11 yeti face Si pomind miscarea spre umarul drept.