/RBS Romania a demarat o campanie MoneySense prin Facebook

RBS Romania a demarat o campanie MoneySense prin Facebook

România anunţă demararea unei campanii MoneySense ce are, pe lângă o componentă caritabilă, scopul de a creşte gradul de înţelegere a produselor şi serviciilor bancare precum şi a administrării finanţelor personale, potrivit unui comunicat de presă al băncii.

Campania funcţionează pe baza unor întrebări de cultură financiară de nivel elementar şi mediu prin portalurile Facebook şi MoneySense.

Pentru fiecare participant care răspunde corect la cel puţin 6 întrebări din 9, RBS România va dona 30 de lei către Fundaţia ‘Viitor pentru Copiii României – Casa Sf. Iosif’, una dintre organizaţiile selectate, monitorizate şi sprijinite de UnitedWay România, partener tradiţional al băncii.

Din fondurile strânse vor fi ajutaţi 60 de copii preşcolari, care provin din familii defavorizate. Ei vor frecventa un centru de zi unde vor urma cursuri educaţionale, vor primi rechizite, o masă caldă, îmbrăcăminte şi încăţăminte, asistenţă medicală, îngrijire personală şi supraveghere, vor putea socializa şi petrece timpul liber împreună.