/Covasna: Pacientii Spitalului Judetean, multumiti de serviciile medicale, dar mai putin de cazare si masa

Covasna: Pacientii Spitalului Judetean, multumiti de serviciile medicale, dar mai putin de cazare si masa

Un sondaj de opinie realizat recent de conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă din Sfântu Gheorghe a scos în evidenţă că, în general, pacienţii sunt mulţumiţi de serviciile medicale oferite, dar mai puţin de condiţiile de cazare şi masă.

Directorul Spitalului, Andras Nagy Robert, a declarat luni, pentru AGERPRES, că în acest sondaj au fost implicaţi circa 150 de pacienţi internaţi în diverse secţii, care au fost întrebaţi dacă sunt mulţumiţi de spaţiile de cazare, de curăţenia din secţii şi de activitatea medicilor curanţi şi a asistentelor medicale.

De asemenea, au fost întrebaţi dacă, în perioada internării, au fost nevoiţi să aducă medicamente de acasă, dacă au fost supravegheaţi în momentul administrării sau dacă li s-a dat medicaţia pentru întreaga zi şi cum au fost îngrijiţi în timpul nopţilor, în weekenduri şi în timpul sărbătorilor legale.

Directorul Spitalului a spus ca majoritatea respondenţilor s-au declarat mulţumiţi de calitatea serviciilor medicale, însă au avut obiecţii la capitolul mâncare şi condiţii de cazare, în special la secţiile de dermatologie şi pneumologie care nu au mai fost modernizate de ani de zile.

Andras Nagy Robert a recunoscut ca o anumită stare de disconfort a fost creată atât pacienţilor, cât şi medicilor de lucrările de renovare şi consolidare a clădirii care se desfăşoară de mai mulţi ani pe paliere, explicând ca s-a optat pentru această soluţie tocmai pentru că nimeni nu şi-ar fi permis să închidă spitalul până la terminarea definitivă a acestora.
‘În urma acestui sondaj am luat măsuri pentru rezolvarea aspectelor negative semnalate, în primul rând am îmbunătăţit şi diversificat meniul (…) În ce priveşte condiţiile de cazare, sperăm ca anul acesta să intre în reabilitare capitală şi clădirile vechi unde au existat reclamaţii’, a declarat Andras Nagy Robert.

Conducerea spitalului va continua să facă aceste sondaje de opinie din trei în trei luni, pentru a identifica punctele nevralgice şi a îndrepta lucrurile care nu merg bine.
Chestionarele pot fi depuse de pacienţi în ‘cutia asiguratului’ la secţiile în care sunt internaţi, dar pot fi trimise şi prin poştă sau email pe adresele spital@honoris.ro; info@spitfog.ro.