/Colegiul Medicilor si BT au lansat campania `Respecta-ti medicul!`

Colegiul Medicilor si BT au lansat campania `Respecta-ti medicul!`

Colegiul Medicilor din România, în parteneriat cu Divizia pentru Medici a Băncii Transilvania, au lansat miercuri campania ‘Respectă-ţi medicul!’, se arată într-un comunicat al BT, remis Agerpres.
Succesul actului terapeutic se bazează pe încredere şi respect. Respectul pentru medic reprezintă o garanţie pentru pacient. De aceea, atât medicii, cât şi pacienţii trebuie să conştientizeze că au nevoie de respect reciproc. Medicii trebuie să îşi cunoască drepturile, iar pacienţii trebuie să ştie atât drepturile, cât şi care sunt obligaţiile medicilor. Acestea sunt premisele care au fost punctul de plecare în acest proiect.


Broşura ‘Drepturile medicilor’, lansată cu ocazia demarării acestei campanii, abordează teme precum dreptul de exercitare a profesiei de medic, independenţa profesională, secretul profesional, acordarea asistenţei medicale, relaţia cu pacientul, răspunderea profesională, dreptul de a fi apărat de un avocat, publicitatea şi reclama în medicină, dreptul de asociere, medicul antreprenor, atragerea de fonduri europene dar şi o prezentare a Colegiului Medicilor din România şi un sondaj adresat medicilor. Broşura este editată într-un tiraj de 56.000 de exemplare, care vor fi distribuite în spitale, clinici, cabinete, universităţi de medicină dar şi în sucursalele Băncii Transilvania.
“Ca lideri de piaţă pe segmentul financiar dedicat medicilor, dar şi ca parte a comunităţii, ştim că este important să oferim mai mult decât consultanţă, produse şi servicii financiar bancare: trebuie să le arătăm respectul pe care-l merită şi să promovăm drepturile medicilor”, afirmă Robert Rekkers, directorul general al Băncii Transilvania.
Echipa Diviziei Pentru Medici este formată din 80 de specialişti din domeniul bancar şi medical. Banca Transilvania are în reţeaua sa de unităţi 10 agenţii dedicate colaborării cu medicii, iar oferta DPM este promovată în toate cele peste 540 de unităţi ale băncii. Peste 23.000 de medici şi cabinete medicale sunt în prezent clienţi ai Băncii Transilvania, valoarea creditelor plasate de BT către segmentul medical fiind de peste 644 milioane lei. Divizia Pentru Medici a fost lansată de Banca Transilvania în 2007, marcând astfel începutul unei relaţii solide a BT cu comunitatea medicală din România.
Colegiul Medicilor din România este un organism profesional, apolitic, fără scop patrimonial, de drept public, cu responsabilităţi delegate de autoritatea de stat în domeniul autorizării, controlului ?i supravegherii profesiei de medic ca profesie liberală, de practică publică autorizată.
Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de afaceri – persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din 540 de sedii şi 1,5 milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, precum BERD, care deţine 15% din capitalul social, Bank of Cyprus şi IFC, Divizia de investiţii a Băncii Mondiale.