/CNA recomanda posturilor difuzarea in regim noncomercial a unor spoturi puse la dispozitie de Fundatia Romana a Inimii

CNA recomanda posturilor difuzarea in regim noncomercial a unor spoturi puse la dispozitie de Fundatia Romana a Inimii

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) recomandă posturilor de televiziune difuzarea în regim noncomercial a spoturilor puse la dispoziţia lor de către Fundaţia Română a Inimii, în cadrul campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular.
Potrivit unui comunicat trimis de Media Med Publicis, CNA a adoptat această recomandare “având în vedere incidenţa bolilor cardiovasculare, principala cauză a mortalităţii în România şi faptul că aceasta este o problemă de interes public, în scopul promovării campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular desfăşurate sub egida Fundaţiei Române a Inimii, având în vedere rolul televiziunii în sensibilizarea opiniei publice, în baza parteneriatului încheiat între Consiliul Naţional al Audiovizualului, Societatea Română de Cardiologie şi Fundaţia Română a Inimii”.


Primul spot recomandat este intituat “Pachetul Şcolarului”. “Ne-am propus un extrem de curajos program care să aibă ca şi rezultat o reducere de 10% a ratei de mortalitate cardiovasculară. Asta însemnând 15.000 de români care ar putea să fie salvaţi în fiecare an datorită unor măsuri simple, care sunt puse în practică de către populaţie”, a declarat prof. dr. Dan Gaiţă, preşedinte al Fundaţiei Române a Inimii.