Cele 5 categorii de alimente care te ajuta sa ai un abdomen plat

Grasimea abdominala este o problema care afecteaza atat femeile, cat si barbatii si care se accentueaza odata cu varsta. Uneori, nu conteaza nici greutatea, pentru ca exista persoane care desi sunt inalte si slabe, au burtica. Ceea ce mananci este foarte important daca vrei sa scapi de aceasta problema. Iata cateva alimente care te ajuta sa ai un abdomen plat:

1. Lactatele
Iaurtul si branza dulce de vaci contin fermenti lactici care regenereaza flora intestinala, stimuland mentinerea unui tranzit intestinal foarte bun. Din cand in cand poti consuma si branzeturi uscate cu un continut de grasimi redus.

 

2. Carne si peste
Consuma care de pui, vita, peste, cat mai slaba, preparata fara prajeli.

 

3. Legume la aburi
Pe langa vitamine si mineral, legumele contin fibre, facilitand astfel tranzitul intestinal si eliminarea constipatiei. Pot preveni si o dezvoltare microbiana prea mare, care provoaca gaze si balonari nedorite. Prepararea la abur este utila deoarece legumele consumate crude pot avea un efect contrar celui dorit, devenind iritante pentru intestine.

 

4. Fructe
In special mere, pere, gutui, lamai, capsune .Aceste fructe sunt bogate in fibra gelatinoasa ce previne balonarile sau in potasiu ce combate retinerea apei in organism.

 

5. Cereale si paste integrale
Sunt foarte bune consumate la micul dejun. Din cand in cand include in dieta si paste integrale si orez.

 

Sfaturi utile
Contractati regulat abdomenul, oriunde si oricand; este un exercitiu eficient pentru tonifierea muschilor abdominali.

 

Adoptati o pozitie cat mai dreapta, evitati statul cocosat atunci cand scrieti sau stati la calculator.

 

Dusurile “scotiene” prin alternarea unui jet de apa calda cu un jet de apa rece pe abdomen de fiecare data cand va faceti dusul zilnic. Acest lucru activeaza circulatia sangvina locala, tonificand pielea de pe abdomen.

 

Masarea unui cub de gheata pe abdomen pana incepe sa se topeasca, deoarece frigul retonifica tesuturile intinzand pielea, activand circulatia sangvina locala, dar si cea limfatica.

 

Mananca lent si evita sa vorbesti in timpul mesei, pentru a nu inghiti prea mult aer. Evita alimentele prea sarate. Sarea provoaca retentia apei in zona abdominala, asa ca fii foarte atenta in ce cantitati o consumi. Daca nu gatesti, atentia la mancarurile semi-preparate, sau chiar cele gata preparate. Acestea contin de regula prea multa sare. In orice caz, este de preferat sa mananci cat mai multa mancare gatita chiar de tine.

 

Practica regulat o activitate fizica, precum mersul sau jogging-ul, pentru a va stimula colonul si a limita fermentarile nedorite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *