/Micul dejun bogat in fibre te ajuta sa slabesti

Micul dejun bogat in fibre te ajuta sa slabesti

Daca vrei sa slabesti, trebuie sa fii determinata si motivata sa faci acest lucru. Expertii nutritionisti recomanda femeilor cu probleme de greutate sa consume multe fibre. Acestea se consuma de obicei la micul dejun pentru aduc si un important aport de energie.Fibrele sunt un instrument puternic de lupta cu kilogramele in plus deoarece creeaza rapid senzatia de satietate si tin si de foame. Astfel, pentru a slabi sanatos si armonios, trebuie sa stii si cum sa slabesti, pe www.slabescu.ro am citit ca un aport crescut de fibre la micul dejun asigura necesarul pe intreaga durata a zilei. In plus, studiile mai arata ca fibrele reduc riscurile unei boli cardiovasculare si de asemenea, ale unor tipuri de cancer.

Un exemplu de mic dejun bogat in fibre si in acelasi timp sanatos, este portia de iaurt dietetic cu cereale si cateva nuci sau alune neprajite, acesta iti asigura atat necesarul de fibre, cat si de proteine, minerale si calciu.

Totodata, din masa de pranz si cea de seara nu trebuie sa lipseasca legumele si fructele. In special, legumele trebuie sa reprezinte baza celor doua mese. Astfel, daca farfuria pe care o pregatiti pentru dejun sau cina ca contine mai multe legume, veti castiga nu numai la capitolul slabit, ci si la cel de sanatate.

De multe ori, o rigoare si o atentie in felul în care mancam si la ce mancam, ajuta mai mult decât oricate diete de slabit am incerca. Astfel, daca nu stii ce va contine urmatoarea masa, s-ar putea dovedi ca un mare plus in greutate, pentru ca va exista tentatia de a consuma ceva rapid si frugal, care de obicei contine multe calorii si glucide. De aceea, este bine sa iti planifici urmatoarele mese sau macar sa stii ce vei pune in farfurie, in acest fel vei tine tentatiile la distanta.

Pentru un plus de eficienta, merita citita psihologia dietelor, pentru a intelege exact ce presupune tinerea si respectarea unei diete.