Poti slabi cu exercitii pilates?

Daca cauti doar sa slabesti, exercitiile pilates s-ar putea sa nu fie cea mai eficienta metoda pentru tine. Aceste exercitii va ofera intr-adevar o multime de beneficii, precum sa remodeleze silueta, sa va imbunatateasca postura, ajuta la fortifierea musculaturii, imbunatateste circulatia si starea de spirit, dar pentru slabire ar fi mult mai bine sa le combinati cu aerobic, fitness si dieta.
Deci cum poti slabi?
Simplu! Trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi. Este posibil sa consumi mai putine calorii fara sa faci exercitii fizice, dar poate fi greu, tinand cont de varietatea produselor de fast food si produselor pline de zahar, in plus iti poti pune sanatatea in pericol.


Exercitiile fizice iti ofera o multime de beneficii, pe langa faptul ca te ajuta sa arzi mai multe calorii decat orice alta activitate cotidiana, mentionam:
– Fortifierea muschilor respiratori si a musculaturii inimii
– Tonifica muschii corpului
– Imbunatateste circulatia sangelui
– Ajuta la cresterea imunitatii organismului
– Imbunatateste starea de spirit
Exercitiile fizice pe care le alegi trebuie sa se potrivesca cu stilul tau de, trebuie sa se dezvolte o pasiune din a face exercitii, de orice tip ar fi, iti va fi mai usor sa te tii de ele. Iti dam cateva variante de activitati din care poti alege si caloriile pe care le arzi intr-o ora, pentru o persoana care cantareste aproximativ 70kg:
– Aerobic 416
– Badminton 448
– Mers cu bicicleta in exterior 512
– Bowling 192
– Mers cu barca 224
– Dans 288
– Gradinarit 256
– Golf 288
– Catarare 384
– Jogging 512
– Tenis
– Inot 384
– Volei 192
– Mers normal 160
Conform studiilor efectuate pe acesta tema se pare ca exercitiile pilates ard intre 241 si 421 de calorii pe ora in functie de intensitatea antrenamentului.
Daca timpul nu iti permite sa ajungi in fiecare zi la sala de fitness, iti recomandam site-ul mamasisotie.ro, unde vei gasi cateva exercitii fizice pe care le poti singura acasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *