Exercitii pentru abdomen

Un abdomen cu patratele (renumitul abdomen 6 packs) este visul oricarui om indiferent de varsta, rasa sau sex. Abdominalii sunt o grupa musculara destul de mare si cu o importanta destul de mare pentru corpul nostru, ei avand sa sustina si sa stabilizeze trenul superior. Bineinteles, cele mai multe persoane lucreaza aceasta grupa musculara doar pentru estetic neavand nici cea mai mica idee despre adevaratul ei rol.

Exista zeci de exercitii pentru abdomen care pot fi facute, multe dintre ele fiind foarte eficiente si fara posibile riscuri, insa de asemenea exista si exercitii pentru abdomen care pot cauza probleme ale spatelui atunci cand sunt executate dintr-o pozitie gresita sau care pur si simplu pot fi facute degeaba daca nu sunt executate corect. Voi enumera mai jos cateva dintre cele mai importante exercitii pentru abdomen. Despre modul in care se executa corect fiecare am scris in acest articol.

  • abdomene (la spalier sau pe banda)
  • abdomene la plan inclinat
  • ridicarea picioarelor pe plan drept
  • ridicarea picioarelor pe plan inclinat
  • flexii pentru abdomen la scripete
  • inclinari in lateral cu gantera
  • lumanarea

Aceste exercitii pentru abdomen pot fi practicate atat de incepatori cat si de profesionisti, iar principalul lucru de care trebuie tinut cont este corectitudinea efectuarii lor. Nu are nici un sens sa faceti 50 de repetari gresite in care muschiul sa nu lucreze, iar toata presiunea sa fie pusa pe coloana vertebrala sau pe alti muschi, cand puteti face doar 20 insa corecte. De asemenea va voi da un pont pentru a lucra mai bine muschii abdominali: in momentul in care ajungeti la punctul de contractie maxima, mentineti-l timp de 5 secunde (numarati in gand sau cu voce tare pana la 5) apoi continuati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *