Alimente care ingrasa, dar care sunt foarte bune pentru sanatate!

Ni se spune aproape zilnic, prin tot felul de mijloace, ca alimentele grase ingrasa, iar unii am inceput sa acceptam informatia ca fiind reala. A venit timpul sa stabilim adevarul si sa stopam eliminarea grasimilor respinse de dictatura dietelor, pe motiv ca, in realitate, unele produse foarte grase sunt excelente pentru sanatate.

Sa aflam ce argumente ne-ar determina sa readucem in farfurii “grasimi”, sa spunem da vietii!
Uleiul de masline
Este plin de vitamine, antioxidanti si grasimi sanatoase. Consumandu-l, reducem riscul dezvoltarii anumitor cancere. In plus, are caliatea de a hidrata parul si pielea. Uleiul de masline este o minune pentru inima, inseamna viata! Oferiti-i sansa!
Branza
Chiar daca este calorica, contine vitamine, oligoelemente, zinc, calciu. Branza contribuie la prevenirea diverselor boli: de oase, cardiovasculare, tensiune arteriala, cancer, iar mineralele prezente in branza impiedica demineralizarea dintilor.
Ciocolata
Se vorbeste mai mult de ciocolata neagra. Buna pentru inima, memorie si creier, o veritabila bijuterie pentru organism, folosita si ca produs de frumusete. In schimb, ciocolata alba nu este o ciocolata adevarata, nu contine pudra de cacao si nu poate oferi aceleasi beneficii sanatatii precum ciocolata neagra.
Berea
Reduce diabetul, riscul de infarct, de osteoporoza, ulcer, maladie Parkinson, senilitate. Recomandat este sa bem de la unul pana la doua pahare de bere pe zi, in functie de fiecare individ. Ca sa nu devenim dependenti, o pauza de trei zile intre fiecare pahar consumat este necesara.
Sangeretele
Este o mina mica de fier, reface sanatatea de fier, ca sa folosesc un joc de cuvinte.
Untul
In ciuda zvonurilor, untul este mai bun decat margarina. Contine Omega 3 si 6, cat si antioxidanti. Margarina este preparata pe baza de ulei vegetal prelucrat cu ajutorul hidrogenului.
Hamburgerul
Criticat a nu fi bun organismului, insa s-a dovedit a fi intaritor al moralului, iar sanatatea trece prin moral.
Sigur, toate alimentele expuse mai sus trebuie consumate cu moderatie!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *