Acestea sunt alimentele pe care NU trebuie să le consumi dacă ai dureri articulare. Iți pot amplifica inflamația!

Articulaţiile pot produce destul de mult discomfort, dacă sunt inflamate. Afecţiunile articulare pot varia de la moderat, sever sau cronic.Principala cauza a durerilor articulare sunt guta, lupusul, accidentările, fibromialgia sau dislocarea. Durerile articulare se pot agrava dacă mâncăm anumite alimente.

Iată care sunt alimentele interzise, dacă suferi de afecţiuni articulare!

1. Zahăr

Dacă ai dureri articulare stai departe de zahăr, deoarece va inflama şi mai tare zona. Nu consuma cereale, gogoşi, ciocolată sau sucuri.

2. Carbohidraţi rafinaţi

Produsele din făină albă precum pâinea, cerealele, orezul alb şi orice carbohidrat rafinat duc la apariţia obezităţii şi afecţiunilor cronice, stimulând în acelaşi timp inflamațiile.

3. Carnea roşie şi procesată

Acest tip de carne, dar mai ales cea conservată, conține purină şi nitraţi, ce agreavează inflamațiile articulare şi duc la apariţia cancerului.

4. Lactatele

Lactatele amplifică inflamaţiile articulare, așa ca mai bine ferește-te de ele.

5. Ulei din porumb

Acest ulei este adăugat la foarte multe preparate ce se găsesc pe piaţă, însă studiile arată că poate determina apariţia inflamațiilor. Încearcă să nu mai consumi dressing pentru salată, soia şi ulei din seminţe de struguri. Înlocuieşte-le cu ulei de măsline sau din seminţe de dovleac.

6. Alcool

Durerile articulare sunt agravate de alcool. Berea conţine gluten, iar acesta conduce la creșterea nivelului de acid uric în organism, afectând articulaţiile.

7. Sarea

Alimentele semipreparate conţin o cantitate foarte mare de sare, pentru a fi cât mai mult valabile. Sarea rafinată este plină de chimicale şi aditivi ce produc dezechilibru în organism.

Evita mâncărurile nesănătoase şi optează pentru sarea de Himalaya.

8. Glutamat de monosodiu

Acesta este un aditiv ce îmbunătăţeşte gustul alimentelor, fiind adăugat la dressing-ul salatelor sau la prepararea supei la plic. El agravează inflamațiile articulare, aşa că stai departe!

Sursa: Secretele.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *