Monthly Archives: November 2011

Micul dejun sanatos si plin de calorii

In urma constatarilor un aport corespunzator de energie al unei zile este sa mancam un pic mai bine la micul dejun si totodata pranzul sa fie mai tarziu, sa dovedit ca in acest mod se previne cresterea ponderala din cauza inaiintari in varsta.

3 din 10 romani din care sunt majoritari barbati , ei prefera micul dejun cu foarta multa carne , oua , branza , iar 6 din 10 femei prefera un mic dejun foarte usor si mai variat adica lapte , cereale, iaurt , un sandwichuri, acesta fiind un studiu efectuat pe teritoriul tarii noastre.

Lenjerie intima

Magazinul online Besensual, un importator de lenjerie intima , vine in sprijinul fetelor cu o gama larga de produse . Printre ele putem numara lenjerie intima de o foarte mare calitate, lenjerie pe care oricare dintre femei si-ar dori-o pentru a-si surprinde placut barbatul acum in prag de sarbatori. Zeci de produse de lenjerie sexy de calitate , din gamele binecunoscute Axami si Nikol Djumon .

Pentru ca visele dumneavoastra sa devina realitate, va recomandam costume sexy din diferite scenarii precum costume sexy de politista, asistenta si chiar diavolita sexy, toate acestea putand fi achizitionate cu usurinta de la Besensual.ro la preturi accesibile pentru toti si toate.

Livrarea produselor de lenjerie si a costumelor pe teritoriul Romaniei se face prin intermediul unui curier rapid Fan Courier, livrarea fiind gratuita pentru comenzile ce depasesc suma de 200 ron.

Condimentele folosite ca medicament

Condimentele folosite ca medicament sunt de nelipsit in gospodaria noastra de zi cu zi !

Fara indoiala ca cele mai vechi leacuri-medicamente cunoscute de om sunt condimentele (mirodeniile).

Din descoperirile arheologice se stie cu siguranta cä acum 6 000 de ani erau cunoscute folosite o serie de condimente printre care macul 5i chimenul. Apoi, in vechiul Babilon, era cunoscut in afard de chimen Si feniculul Si sofranul.

Puterea vindecatoare a fructelor

Alimentatia sanatoasa si naturala este bine stiuta de efectele binefacatoare a unui regim alimentar in tratamentul unur boli si afectiuni si in fine unele alimente-medicament.

 

 

Nu trebuie uitata influenta foarte buna asupra organismului si in alimentatie , si in tratarea bolilor fructele , iar mai jos avem cateva exemple :

Recomandari pentru cei care vor sa slabeasca

Despre sanatate.ro iti recomanda urmatoarele pentru a slabi sanatos !

  • Evitati mancarurile grase
  • Evitati dulciurile si excitantele: ciocolata , cafea.
  • Nu consumati paine proaspata. Painea sa fie cel putin din ziua precedenta
  • Evitati branzeturile grase si produsele de patiserie.
  • Puneti comprese cu apa si otet (50% apa, 50% otet) pe abdomen.
  • Faceti o data pe saptamana o baie fierbinte (daca nu suferiti de inima!) Durata baii este de 30 de minute . In apa puneti 200-300 g bicarbonat de sodiu.

 

Despresanatate.ro este un site cu scop informativ !

Sisteme de relaxare

Cu sigurantà cä secolul nostru, secolul XX, poate fi caracterizat, cel putin in ceea ce priveste a doua lui parte, si ca secolul stresului intens in plan social si deci, implicit, Si in plan psihic si moral. Poate tocmai de aceea medicii, constienti de influenta majora a psihicului si a habitudinilor cotidiene gresite asupra mentinerii, sau redobandirii sandtatii, au inceput sä acorde o importanta din ce in ce mai mare programelor de relaxare, de destindere apeland la binefacerile masajului, sau ale gimnasticii.

1. Masajul

2.Periajul pielii

3.Exercitii de gimnastica

4.Autorelaxarea

Toate acasa simple si foarte eficiente.

Autorelaxarea acasa

Autorelaxarea, sau trainingul autogen a castigat in ultimul timp, tocmai datorita conditiilor de stres continuu pe care ni le ofera societatea in care traim, o raspandire extrem de larga. Autorelaxarea se bazeaza pe exercitii de concentrare, un antrenament anume al respiratiei, menit sa oxigeneze in profunzime organismul Si pe cateva exercitii de relaxare a diferitelor grupe de muschi. Efectul final al acestui fel de antrenament va fi acela cä ne vom cunoaste mai bine corpul, limitele i vom putea interveni noi insine de fiecare data cand corpul nostru suprasolicitat nu va mai putea face fata. Efectuand cateva exercitii de autorelaxare vom fi capabili sä ne revigoram fortele si astfel sã face, fata cu brio solicitarilor la care suntem supusi.

Exercitii de gimnastica pentru acasa

Atunci cand nu aveti timp nici macar pentru o scurta plimbare, un scurt masaj, sau cateva minute de gimnastica, pentru a vä relaxa totusi musculatura umerilor, a cefei si a spatelui recomandam cateva exercitii de gimnastica pe care le puteti executa lard probleme Si intr-o scurta pauza la birou, sau in general la locul de munca. Aceste exercitii nu presupun nici sala de gimnastica, nici echipament sportiv adecvat, ele pot fi facute asa cum sunteti imbracati in momentul respectiv, singura regula de care trebuie neaparat sa tineti seama este aceea de a repeta fiecare exercitiu de mai multe on.

  1. Ridicati umerii si in dreptul urechilor dupd care ii coborati brusc, impingandu-i putemic in jos.
  2. Rotiti, pe rand, bratele inainte Si inapoi.
  3. Ridicati bratele orizontal, paha la inaltimea umerilor Si rotiti-le usor.
  4. Lasati bratele sä atame libere, relaxat pe langa corp, apoi executati miscari pendulare.
  5. Duceti bratele la ceafa, incercati sà intindeti cat mai tare coloana vertebrala, dupd care reveniti in pozitia avuta initial.
  6. Ridicati pe rand umerii, intr-o miscare de sus-jos.

Periajul pielii

Periajul pielii este, prin efectele sale, atat un procedeu de revigorare a sistemului sangvin si a celui circulator, cat si prin extensie daca doriti un procedeu de „aerisire” a pielii. Prin periere se indeparteaza celulele moarte ale pielii Si astfel celulele noi, vii sunt ajutate sä respire, sa participe mai intens la procesul metabolic.

Periajul pielii se va efectua in fiecare dimineata, pe tot corpul, inainte de a vä spala, sau de a face dus. Se va folosi o perie din par natural, cat mai aspra Si se va incepe de la laba piciorului, urcand progresiv spre partea superioard a corpului. Miscarea de periere va fi facuta de sus in jos, tot timpul avand grija ca sangele sa tie activat sà circule spre inima si nu invers. Pentru piept Si spate este bine ca